Thursday, January 4, 2018

معرفی فروشگاه اینترنتی تهران کالا

فروشگاه اینترنتی تهران کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین ایرانی است که از ابتدای کاری خود به فروش لوازم خانگی مشغول بوده است.
مرکز فعالیت تهران کالا در چهارراه عباسی تهران ، یکی از بورس های لوازم خانگی قرار دارد و کلیه اجناس بطور مستقیم از شرکت های تولید کننده و وارد کننده انبار می شود و در حال حاضر چندین هزار کالا در انباری با متراژ 500 متر که بصورت قفسه بندی و بسیار مرتب نگهداری می شود وجود دارد و اکنون علاوه بر فروش مصرف کننده به عنوان یکی از تامین کننده ها کالا برای همکاران در این منطقه به حساب می آید.
تهران کالا از ابتدای کار خود عکس های بسیار با کیفیتی از محصولات تهیه می کرد و در وب سایت خود در قسمت توضیحات هر محصول این عکس ها را منتشر می کرد.
از خدمات جدید تهران کالا امکان پرداخت در محل ، علاوه بر تهران  و کرج در شهرهای شیراز ، اصفهان و مشهد می باشد.



متاسفانه سالهاست که وب سایت این فروشگاه تغییری نه از لحاظ ظاهری و نه فنی نداشته است و به محض ورود به سایت احساس قدیمی بودن سایت را کاملا خواهید داشت.
روال ثبت سفارش کاملا عجیب است و شما پس از اضافه کردن کالا به ثبت خرید دیگر دکمه ثبت نهایی سفارش را نمی بینید!
فقط دکمه ای برای ثبت نام ظاهر می شود و شما باید حدس بزنید که حتما ثبت نام نیاز است تا سفارش خود را ثبت کنید.
بخش نشریه تهران کالا  در آدرس mag.tehrankala.com با دید تخصصی و محلی برای کسب آموزش و اطلاع رسانی در زمینه خانه و لوازم خانگی در حال تکمیل است  و البته از اکنون قابل مشاهده می باشد.
تهران کالا حجم بسیاری از محصولات لوازم خانگی را ارائه می دهد اما مشخصات فنی کالا ها به صورت یکپارچه در سایت منتشر نشده است و شما باید در توضیحات محصول به دنبال آنها باشید.
تهران کالا: مشخصات فنی در TAB مشخصات فنی در صفحه محصول وجود دارد و برای مشاهده آن بایستی بر روی کلیک شود، از نظر دقت مدعی هستیم که اطلاعات درج شده بسیار دقیق تر و درست تر از تمامی وب سایت های مشابه می باشد.
منبع: سایت مدیروب

No comments:

Post a Comment